Afspraak maken

Direct een afspraak maken of wijzigen

Als u bij ons staat ingeschreven dan kunt u simpel inloggen op onze internet-agenda via bovenstaand invoerveld. Na inloggen kiest u uit één van de volgende afspraak-types:

  1. Eerste- of vervolgafspraak bij een mondhygiënist. De behandelingen die de mondhygiënist uitvoert zijn in eerste instantie gericht op het voorkomen van tandvlees-problemen en gaatjes in het gebit. Ook is de mondhygiënist gespecialiseerd in de behandeling van tandvlees-aandoeningen zoals gingivitis en parodontitis.
  2. Eerste- of vervolgafspraak bij een parodontoloog. Een parodontoloog is gespecialiseerd in het fundament van het gebit. Kort gezegd is dit het tandvlees en het kaakbot om de tanden en kiezen. Een parodontoloog wordt daarom ook wel een tandvlees-specialist genoemd.
  3. Vervolgafspraak bij een preventie assistente voor preventieve behandelingen met name voor jeugd tot 18 jaar.

U ziet direct de beschikbare afspraaktijden en kunt met een paar muisklikken zelf een afspraak maken. Kies voor “Eerste- of vervolgafspraak bij een mondhygiënist” indien u twijfelt. U kunt reeds gemaakte afspraken gemakkelijk zelf wijzigen indien u kiest voor “Uw afspraken”.

Wij helpen u graag aan uw afspraak herinneren

Als u een afspraak heeft gemaakt sturen wij u een bevestiging. Weten wij uw e-mailadres al? Dat is handig, want dan ontvangt u ongeveer een week van tevoren een herinneringsmail. En als uw mobiele nummer bij ons bekend is sturen wij u de dag voorafgaand aan de afspraak een herinnering per sms.

Na inloggen in onze internet-agenda kunt u eenvoudig zelf uw e-mailadres en mobiele nummer invullen of wijzigen in “uw gegevens”. Als dat is aangepast dan ontvangt u in het vervolg ook ongeveer een week van tevoren een herinneringsmail en een dag voor de afspraak een geheugensteuntje per sms.

Kosteloos afspraken wijzigen tot twee werkdagen voor de afspraak

Mocht u verhinderd zijn dan kunnen afspraken tot twee werkdagen (48 uur) voor de afspraak kosteloos gewijzigd worden. Wij kunnen dan de vrijgekomen tijd weer aan iemand anders aanbieden. Wanneer u ons niet tijdig informeert zijn wij helaas genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen.

Maak een afspraak >

Afspraak maken met een iPad/tablet

Indien u met een iPad of een andere tablet een afspraak maakt, dan kan de volgende foutmelding verschijnen: “Sessie omgeving kon niet worden gestart.

Voor uw gebit zijn “koekies” meestal niet zo goed maar de internetagenda kan niet zonder “cookies”! Onderaan deze pagina vindt u uitleg over hoe dit probleem snel en simpel kan worden opgelost.

Direct een afspraak maken met een mondhygiënist of parodontoloog

Als u bij ons staat ingeschreven dan kunt u simpel inloggen op onze internet-agenda via bovenstaande “Maak een afspraak” knop. Na inloggen kiest u uit één van de volgende afspraak-types:

  1. Eerste- of vervolgafspraak bij een mondhygiënist. De behandelingen die de mondhygiënist uitvoert zijn in eerste instantie gericht op het voorkomen van tandvlees-problemen en gaatjes in het gebit. Ook is de mondhygiënist gespecialiseerd in de behandeling van tandvlees-aandoeningen zoals gingivitis en parodontitis.
  2. Eerste- of vervolgafspraak bij een parodontoloog. Een parodontoloog is gespecialiseerd in het fundament van het gebit. Kort gezegd is dit het tandvlees en het kaakbot om de tanden en kiezen. Een parodontoloog wordt daarom ook wel een tandvlees-specialist genoemd.
  3. Vervolgafspraak bij een preventie assistente voor preventieve behandelingen met name voor jeugd tot 18 jaar.

U ziet direct de beschikbare afspraaktijden en kunt met een paar muisklikken zelf een afspraak maken. Kies voor “Eerste- of vervolgafspraak bij een mondhygiënist” indien u twijfelt. U kunt reeds gemaakte afspraken gemakkelijk zelf wijzigen indien u kiest voor “Uw afspraken”.

Wij helpen u graag aan uw afspraak herinneren

Als u een afspraak heeft gemaakt sturen wij u een bevestiging. Weten wij uw e-mailadres al? Dat is handig, want dan ontvangt u ongeveer een week van tevoren een herinneringsmail. En als uw mobiele nummer bij ons bekend is sturen wij u de dag voorafgaand aan de afspraak een herinnering per sms.

Na inloggen in onze internet-agenda kunt u eenvoudig zelf uw e-mailadres en mobiele nummer invullen of wijzigen in “uw gegevens”. Als dat is aangepast dan ontvangt u in het vervolg ook ongeveer een week van tevoren een herinneringsmail en een dag voor de afspraak een geheugensteuntje per sms.

Kosteloos afspraken wijzigen tot twee werkdagen voor de afspraak

Mocht u verhinderd zijn dan kunnen afspraken tot twee werkdagen (48 uur) voor de afspraak kosteloos gewijzigd worden. Wij kunnen dan de vrijgekomen tijd weer aan iemand anders aanbieden. Wanneer u ons niet tijdig informeert zijn wij helaas genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen.

Het iPad/tablet cookie-probleem verhelpen:

Een andere browser (zoals bijvoorbeeld Chrome) lost het probleem direct op maar ook in de standaard Safari browser kunt u het probleem eenvoudig oplossen door een instelling aan te passen:

  1. ga op uw iPad naar “Instellingen”;
  2. klik op “Safari” (in instellingen);
  3. selecteer het veld  Blokkeer cookies”;
  4. kies Nooit”;
  5. Indien u opnieuw inlogt dan kunnen afspraken gemakkelijk gemaakt of gewijzigd worden.