Hoe zorgen wij voor een hoge kwaliteit van mondhygiëne en parodontologie? Is het onze professionele organisatie met vriendelijke en vakkundige medewerkers? Zijn het de goede beoordelingen van onze klanten? De efficiënte en soepele werkprocessen? De innovatieve praktijkruimte met moderne apparatuur? Of is het de optimale praktijkhygiëne?

Wij denken dat al deze redenen een rol spelen in de hoge kwaliteit die wij u bieden. Ons uitgangspunt is: de patiënt staat centraal. U dus. Pas als u tevreden bent, weten wij dat we de beste mondzorg bieden.

Met een sterk team zorgen wij voor tevreden klanten

Ons professionele team helpt onze klanten vakkundig, met een duidelijk behandelplan, in een prettige omgeving. En dat werkt! Onze patiënten waarderen onze aanpak en komen graag terug. Lees hier wat onze patiënten vertellen.

Innovatieve praktijkruimte en transparante werkprocessen

Onze behandelkamers voldoen aan alle moderne eisen en zijn uitgerust met de nieuwste apparatuur en geavanceerde instrumenten. MondCleanic® was de eerste praktijk voor mondhygiëne en parodontologie met een ISO-9001 certificering. Dat houdt in dat wij een optimaal functionerend kwaliteitsmanagementsysteem gebruiken waarbij alle werkprocessen transparant zijn en onder supervisie staan van een onafhankelijke partij. Veilig en betrouwbaar dus.

Onze kwaliteitskeurmerken

MondCleanic® is ISO 9001 gecertificeerd. Onze mondhygiënisten staan ingeschreven in het Kwaliteitsregister Mondhygiënisten (KRM) en onze parodontoloog is NVvP erkend.

Mocht u niet tevreden zijn

We doen al het mogelijke om de zorg te bieden die nodig is. Gelukkig komt het eigenlijk niet voor, maar indien de verleende zorg onverhoopt van mindere kwaliteit is dan gewenst, dan vernemen we dat graag en zullen we er alles aan doen om dat te corrigeren.

Neem in dat geval s.v.p. met ons contact op en dan trachten wij het probleem op korte termijn op te lossen. Als dit niet naar uw tevredenheid lukt dan kunt u een klacht indienen bij:

Voor klachten over (behandelingen door) Mondhygiënisten:

Klachtencommissie Paramedici Eerstelijn, Postbus 1161, 3800 BD Amersfoort

Voor klachten over (behandelingen door) Parodontologen:

Klachtencommissie Associatie Nederlandse tandartsen, Leidsevaartweg 99, 2106 AS Heemstede

  • 'Ik ben al bijna 10 jaar een tevreden patiënt bij MondCleanic.'

    Rob uit Hazerswoude

Uitstekende mondzorg

  • Uitstekend resultaat behandelingen (9,2 score)
  • Persoonlijke aandacht met passie voor Mondhygiëne en Parodontologie (9,4 score)
  • ISO-9001 certificaat voor organisatie, steriliteit en nascholing