Als u niet tevreden bent willen we dat graag oplossen
We doen al het mogelijke om de zorg te bieden die nodig is. Gelukkig komt het eigenlijk niet voor, maar indien de verleende zorg onverhoopt van mindere kwaliteit is dan gewenst, dan vernemen we dat graag en zullen we er alles aan doen om dat te corrigeren.
Neem in dat geval s.v.p. met ons contact op en dan trachten wij het probleem op korte termijn op te lossen. Er zijn verschillende manieren waarop u uw klacht kunt melden.
Bespreek uw klacht met de betrokkene
Klachten m.b.t. uw behandeling bespreekt u bij voorkeur eerst met de betrokkene want die is immers verantwoordelijke voor uw behandeling.
Telefonisch melden
Uw opmerking of klacht kunt u ook telefonisch melden. De balie-assistente kan u vragen om uw klacht op papier te zetten zodat er geen onduidelijkheden over de klacht zijn.
Schriftelijk
Uw opmerking of klacht kunt u sturen naar:
MondCleanic®
t.a.v. Stan Hendriks | Managing Partner en Eigenaar | Klachtenfunctionaris
Voorstraat 107, 2201 HR Noordwijk
Email
U kunt uw opmerking of klacht sturen naar info@mondcleanic.nl t.a.v. Stan Hendriks.
Indien we de klacht niet naar uw tevredenheid kunnen oplossen
Voor klachten over (behandelingen door) mondhygiënisten:
Klachtencommissie Paramedici Eerstelijn, Postbus 1161, 3800 BD Amersfoort
Voor klachten over (behandelingen door) specialisten:
Klachtencommissie Associatie Nederlandse tandartsen, Leidsevaartweg 99, 2106 AS Heemstede